Entrevista a Josep Maria Piera
Josep Maria Piera, va transitar de futur advocat a publicitari gràcies a l'empenta del seu tiet, Ferran Martorell. Reconegut com un publicitari "integral", destaca la importància de la intuïció, la creativitat i l'empatia en el seu treball.
El lideratge femení, desafiant l’statu quo. Xerrem amb Roser Tiana
El 28 de setembre, el Col·legi va organitzar un Mirador sobre el lideratge femení. El debat va comptar amb Elisabet Valls, d’Banc Sabadell; Anna Caula, Secretària General de l’Esport, i Roser Tiana, d’Interprofit. Amb aquesta entrevista aprofundim els punts de vista de la Roser.
Entrevista a Carmen de Armengol
Parlem amb Carmen de Armengol, CEO de Solsona Comunicación, empresa amb 30 anys d'experiència, que destaca en el sector català de relacions públiques. Fundada per Montse Solsona, ha treballat amb grans marques com Coca-Cola, Nissan i LIDL. L'empresa s'ha adaptat als nous reptes, integrant-se al Grup Punta Alta el 2018 per oferir serveis més complets.
Entrevista a Patricia Berga Alzamora
Alzamora Group, una empresa familiar fundada el 1900, és avui líder en solucions de packaging sostenible. Patricia Berga Alzamora, directora de vendes i màrqueting, destaca el projecte LatCub® com un exemple d'innovació i èxit.
Entrevista a Marc Martí. Parlem amb ell de la seva col·lecció
Marc Martí, empresari i col·leccionista apassionat, presenta la "Marc Martí Col·lecció", un tresor d'art i publicitat que abraça més d'un milió de peces, des del 1840 fins a l'actualitat. Aquest museu secret alberga des de cartells antics fins a miralls publicitaris, amb un enfocament especial en la publicitat catalana i espanyola.
‘La publicitat no és un art’ - Entrevista a Jordi Caballé May
Jordi Caballé May, creatiu publicitari i guionista, advoca per la primacia de les paraules en la comunicació. Autor de "Una paraula val més que mil imatges", argumenta que la creativitat és una habilitat que es pot aprendre i entrenar.
Entrevista a Carme Miró
Entrevista a Carme Miró. Entusiasta de la comunicació i de l’estratègia, la Carme ha estat una dona valenta que ha sabut bolcar tot el seu coneixement i experiència en un projecte líder, Apple Tree Communications, on acompanyen marques i empreses icòniques a nivell nacional i internacional a connectar amb els seus consumidors.