El Col·legi i el Grup Comunicació 21 signen un acord estratègic
El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i el Grup Comunicació 21 signen un acord estratègic per impulsar la visibilitat i el desenvolupament del sector.
Miquel Campmany, degà del Col·legi, i David Centol, editor i propietari del Grup Comunicació 21.
El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha formalitzat un acord estratègic de col·laboració amb el Grup Comunicació 21 amb l’objectiu de reforçar la visibilitat de la institució, promoure’n les activitats i facilitar-ne l’accés a espais i recursos per al seu desenvolupament professional. El conveni, amb una durada inicial de tres anys, va ser signat pel degà del Col·legi, Miquel Campmany, i l’editor del Grup Comunicació 21, David Centol.
Aquest acord representa una aliança clau amb un dels grups editors més rellevants del sector de la comunicació a Catalunya.
“Valorem molt positivament aquest conveni amb Comunicació 21. Som un Col·legi renovat, transformat, innovador, dinàmic, professional i proper, una eina necessària que té la finalitat de defensar i impulsar la professió del màrqueting i la comunicació a Catalunya. El nostre propòsit és impulsar el creixement dels professionals i vetllar pel respecte de la professió.”
La col·laboració es traduirà en diferents accions concretes. El portal Comunicacio21.cat incorporarà regularment articles d’opinió i entrevistes a membres del Col·legi, amb l’objectiu de donar visibilitat a la seva activitat. A més, a partir de l’edició d’estiu, la revista trimestral en paper de Comunicació 21 comptarà amb un suplement fix de quatre pàgines dedicades al Col·legi. Aquestes edicions es distribuiran també entre els col·legiats, amb 150 exemplars destinats directament a la seu del Col·legi.
D’altra banda, l’acord també preveu la cessió de la sala auditori de l’Espai Línia, ubicada al carrer Girona 52 de Barcelona, per a l’organització d’actes, conferències, xerrades, formacions i altres iniciatives impulsades pel Col·legi.
“La revista Comunicació 21 és un hub d’interessos corporatius de col·lectius i entitats del sector, un punt de trobada i una plataforma que els dona visibilitat. Continuarem amb l’estratègia del Grup Comunicació 21 d’impulsar acords, publicacions i projectes transversals que actuïn més enllà dels propis interessos de l’empresa editora”
Amb aquest acord, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya reforça el seu posicionament com a agent clau del sector i se suma a una xarxa d’aliances formada per entitats com La Xarxa, l’AMIC, el Gremi de Publicitat, Comunicació i Màrqueting, l’ACPC, el Sindicat de Periodistes de Catalunya i l’Associació de Dones Periodistes de Catalunya.